Monday, June 23, 2008

သူ႔တို႔ရဲ႕ပံုျပင္ေလးေတြ

ဆံုး႐ံႈးသြားမွ တန္ဖိုးထားရေကာင္းမွန္း နားလည္ခဲ့လား?
ကိုယ့္ဘ၀ကေန ထြက္သြားေတာ့မွ ႏွေျမာတသ လြမ္းဆြတ္ေနမလား?
သူ႔တို႔ရဲ႕ပံုျပင္ေလးေတြကို ဖတ္ျပီး ကိုယ့္စိတ္ကို ေပ်ာ့ေျပာင္း(ႏူးညံ့) ၾကည့္ရေအာင္...

ပံုျပင္ (၁)

မဂၤလာေဆာင္ျပီး (၃)ႏွစ္
ခင္ပြန္းတစ္ေယာက္ ဘယ္ကဘယ္လို အေတြးရလာခဲ့သလဲ မသိဘူး သူနဲ႔အတူ စာရြက္တစ္ရြက္မွာ တစ္ဖက္လူရဲ႕ ဆိုးက်ဳိးေတြကို ခ်ေရးဖို႔ ကြ်န္မကို အေဖာ္ညႇိခဲ့တယ္။ ကြ်န္မတို႔ စာရြက္ကိုယ္စီယူျပီး စားပဲြစြန္းရဲ႕ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္မွာ သူ႔ဆိုးက်ဳိး၊ ကိုယ့္ဆိုးက်ဳိးေတြကို မနားတမ္း ခ်ေရးေတာ့တယ္။ တေအာင့္ေနေတာ့ ေရးတာကို ကြ်န္မရပ္လိုက္တယ္။ ခင္ပြန္းက ေဘာလ္ပင္ကိုကိုင္ျပီး ဆက္ေရးဖို႔ ေတြးေတာေနတယ္။ ကြ်န္မလည္း အားက်မခံ သူ႔ဆိုးက်ဳိးေတြကို ဆက္ေရးျပန္တယ္။ ေရးစရာကုန္လို႔ ေခါင္းေမာ့္ၾကည့္ေတာ့ ခင္ပြန္းက ေခါင္းငံု႔ျပီး သြင္သြင္ေရးေနတယ္။

ကြ်န္မရဲ႕ဆိုးက်ဳိးေတြ ဒီေလာက္မ်ားေနသလား?
ကြ်န္မ ဘာမေျပာ ညာမေျပာဘဲ ေဘာလ္ပင္ကုိ ပစ္ခ် စာရြက္ကို ဆုတ္ျဖဲျပီး အိပ္ခန္းထဲ ေဆာင့္ၾကီးေအာင့္ၾကီး ေျပး၀င္ခဲ့တယ္။ ခင္ပြန္းက အိပ္ခန္းထဲလိုက္၀င္ျပီး သူေရးထားတဲ့စာရြက္ ကြ်န္မကို ကမ္းေပးတယ္။ စာရြက္ကို ကြ်န္မဆဲြယူျပီး ၾကည့္လုိက္ေတာ့ " ခ်စ္တယ္.. ခ်စ္တယ္.." ဆိုတဲ့ စာႏွစ္လုံးကို စာရြက္အျပည့္ေရးထားတာ ေတြ႔လိုက္ရတယ္။

ပံုျပင္ (၂)

ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ သူမက စကားနည္းတယ္။
ခ်စ္သူျဖစ္ျပီး အိမ္ေထာင္က်တဲ့အထိ စကားကို သူကစေျပာတယ္ဆိုတာ မရွိခဲ့ဘူး။ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ ျပံဳးရယ္တာမ်ဳိးဆိုရင္ ေ၀လာေ၀းေပါ့။ တစ္ခုခုေျဖရင္လည္း အသက္မပါသလိုဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လင္မယားရဲ႕ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးက သူစိမ္းနဲ႔ သိပ္မကြာခဲ့ဘူး။ ၾကာလာေတာ့ သူ႔ကို ဘာေၾကာင့္ လက္ထပ္ခဲ့ရသလဲဆိုျပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို မုန္းခဲ့မိတယ္။

အခုတစ္ေလာ အလုပ္ကိစၥနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ လအတန္ၾကာ ခရီးထြက္ဖို႔ အေၾကာင္းဖန္လာတယ္။ ခရီးထြက္မယ့္ညက သန္းေခါင္ယံမွာ ကြ်န္ေတာ္လန္႔ႏိုးလာခဲ့တယ္။ ေဘးမွာအိပ္ေနတဲ့ သူ႔ကို မေတြ႔လို႔ ကြ်န္ေတာ္ထၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဘုရားခန္းမွာ ငုတ္တုတ္ေလးထိုင္ျပီး ဆုေတာင္းေနတဲ့ သူ႔ကိုေတြ႔လိုက္တယ္။ "အ႐ွင္ဘုရား... တပည့္ေတာ္မရဲ႕ ခင္ပြန္း သြားလမ္းလာလမ္း ေျဖာင့္ျဖဴးပါေစ။ ေဘးမသီရန္မခပါေစနဲ႔ ဘုရား"
ကြ်န္ေတာ့္အခ်စ္ဆံုးကို ကြ်န္ေတာ္ရွာေတြ႔ခဲ့ျပီဆိုတာ အႏွစ္ ၃၀ ၾကာမွ ကြ်န္ေတာ္ သိလိုက္ရတယ္။


ပံုျပင္ (၃)

မွတ္မိပါေသးတယ္။ တစ္ခါက နင္ေမြးထားတဲ့ ေၾကာင္ကေလး ေပ်ာက္သြားလို႔ နင္ရက္အေတာ္ၾကာ ၀မ္းနည္းခဲ့တယ္။ နင့္ကို ႏွစ္သိမ့္ခ်င္တဲ့ငါ အ႐ုပ္ဆိုင္မွာ နင့္အတြက္ ေၾကာင္႐ုပ္ေလးတစ္ေကာင္ ၀ယ္ေပးခဲ့တယ္။

"ေၾကာင္က ေပ်ာက္သြားေပမယ့္ သူ႔ဘာသာအိမ္ျပန္လာတတ္တယ္။ အခုေတာ့ ဒီအ႐ုပ္ကိုပဲ ခဏအစားထိုးရေတာ့မွာေပါ့"
ရီေ၀ေ၀မ်က္လံုးနဲ႔ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက နင္ေျပာခဲ့တဲ့ စကားကို ငါသိပ္နားမလည္ခဲ့ဘူး။ နီးလိုက္ေ၀းလိုက္နဲ႔ ငါတို႔ရဲ႕အျဖစ္ေတြက တစ္ခုခုကို ေမွ်ာ္လင့္ေစာင့္စားေနသလိုပဲ။ သူ႔ရင္ခြင္ထက္မွာ ျပံဳးေပ်ာ္ေနတဲ့နင့္ကို ေတြ႔လိုက္ရတဲ့ အခ်ိန္က်မွ နင့္စကားကို ငါနားလည္ခဲ့ေတာ့တယ္။ တကယ္ေတာ့ ငါဟာ နင့္အတြက္ အစားထိုးစရာ အ႐ုပ္ပဲျဖစ္ခဲ့တယ္။


ပံုျပင္ (၄)

အဲဒီႏွစ္က စီးပြားေရးမေကာင္းလို႔ အလုပ္ျဖဳတ္တဲ့အထဲမွာ ကံမေကာင္းစြာ ကြ်န္ေတာ္ပါသြားခဲ့တယ္။ အလုပ္လက္မဲ့ငါ့ကို ခ်စ္သူကလည္း စြန္႔သြားခဲ့တယ္။ အဲဒီညက စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္အရက္ဘား ေရာက္သြားျပီး အဲဒီမွာသူနဲ႔ ဆံုခဲ့တယ္။

သူနဲ႔သိတဲ့ တစ္လ ႏွစ္လအတြင္း သူ႔ရင္ခြင္မွာ ကြ်န္ေတာ္မူးလဲခဲ့တာ အၾကိမ္ေပါင္း မနည္းခဲ့ဘူး။ မူးေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို သူဂ႐ုတစိုက္ ျပဳစုခဲ့တယ္။ ခရစ္စမတ္ညက စားေသာက္ဆိုင္တစ္ခုမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ထမင္းအတူစားေနတုန္း သူ႔ဘယ္ဖက္ လက္သူၾကြယ္က လက္စြပ္ကို အမွတ္မထင္ ကြ်န္ေတာ္ေတြ႔လိုက္မိတယ္။

"လက္ထပ္ျပီလား"
"မဟုတ္ပါဘူး.. လွလို႔ စြပ္ထားတာ"

သူ႔စကားကို ၾကားတာနဲ႔ သူ႔လက္ကိုဆဲြျပီး အနီးဆံုး လက္၀တ္ရတနာဆိုင္ကို သြားခဲ့တယ္။ ကြ်န္ေတာ္စုထားတဲ့ ပိုက္ဆံနဲ႔ သူ႔အတြက္ လက္စြပ္တစ္ကြင္း ၀ယ္ေပးလိုက္ျပီး "ဒီညေတာ့ ဘတ္စ္ကားနဲ႔ပဲ ျပန္ရေတာ့မယ္" လို႔ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္ေတာ့ သူမ်က္ရည္၀ဲျပီး ေခါင္းငံု႔လိုက္တာကို ေတြ႔လိုက္မိတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တစ္ျခားျမိဳ႔ကို ေျပာင္းခါနီး သူနဲ႔ေနာက္ဆံုးတစ္ၾကိမ္ ေတြ႔ျဖစ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္အကၤ်ီေကာ္လံကို သူဆဲြဆန္႔ေပးရင္း နဖူးက ေခြ်းေတြကို သူသုတ္ေပးခဲ့တယ္။ "လိုအပ္ရင္ သံုးဖို႔ ယူသြားေနာ္" ဆိုျပီး ကြ်န္ေတာ့္အိတ္ထဲ ေငြတစ္ခ်ဳိ႔ ထိုးထည့္ေပးတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ျမိဳ႔ေလးနဲ႔အတူ သူ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ခဲြခဲ့တယ္။

ေလး၊ ငါးႏွစ္ၾကာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္ပိုင္ ကုမၸဏီတစ္ခု ေထာင္ႏိုင္ခဲ့တယ္။ အ၀တ္ဘီ႐ိုကို ရွင္းလင္းျပီး မ၀တ္ျဖစ္တာ ၾကာျပီျဖစ္တဲ့ ကုတ္အကၤ်ီကို ကြ်န္ေတာ္မီးပူတိုက္ေတာ့ အကၤ်ီအိတ္ထဲက မာတာတာအရာတစ္ခုကို တိုက္မိတယ္။ ထုတ္ၾကည့္မိေတာ့ လက္ကိုင္ပု၀ါနဲ႔ထုပ္ထားတဲ့ လက္စြပ္တစ္ကြင္းကို ေတြ႔လိုက္မိတယ္။ ခရစ္စမတ္ညက သူ႔လက္မွာ ကြ်န္ေတာ္တပ္ဆင္ေပးခဲ့တဲ့ လက္စြပ္နဲ႔ ပံုစံတူ လက္စြပ္တစ္ကြင္းကို ေတြ႔လိုက္မိတယ္။ လက္စြပ္တစ္စံုထဲက တစ္ကြင္းကိုပဲ အဲဒီညမွာ ကြ်န္ေတာ္၀ယ္ခဲ့တယ္ဆိုတာကို သတိရလိုက္မိတယ္။

အခုခ်ိန္က်မွ ေနာင္တ၊ တာ၀န္မဲ့မႈနဲ႔ အားနာမႈေတြက ကြ်န္ေတာ့္ရင္မွာ ျပည့္ႏွက္ေနေတာ့တယ္။

ဒဏ္ရာ အနာတရေတြ ထင္က်န္ခဲ့မွ ဘ၀အေၾကာင္း၊ အခ်စ္အေၾကာင္းကို နားလည္ႏိုင္မွာလား...? လူတစ္ခ်ဳိ႕ရဲ႕ ဘ၀က သဲအသြင္းခံရတဲ့ ကမာေကာင္နဲ႔တူတယ္။ စိတ္ပ်က္၀မ္းနည္းျခင္း အခက္အခဲေတြကို ပုလဲတစ္လံုးျဖစ္ေအာင္ ေျပာင္းလဲႏိုင္ၾကတယ္။

Posted in Labels: |

0 comments: